søndag den 15. november 2015

Fødselsdag`s giveaway på bloggen nu ♥

 
Wiiiiiiii har virkelig glædet mig så meget til at skulle dele denne fødselsdag`s giveaway med jer.
Som i sikkert ved fyldte " Mit kreative kaos " et år i tirsdags, og det vil vi selvfølgelig gerne fejre med jer ♥

 Derfor har jeg lavet en giveaway til jer, som er sponsoreret af Lego og Hama.
Jeg er rigtig  taknemmelig over Lego og Hama vil hjælpe med lidt sjovt og ballade♥

♥ 1. Præmien er den super cool og ultra seje Lego Friends turbus.
Og 10 pakker Hama-perleplade-sæt
5 til dig og 5 til din veninde.

♥ 2 - 6 Præmien er 10 pakker Hama-perleplade-sæt
5 til dig og 5 til din veninde.

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar under billede enten på facebook eller på bloggen
Du skal tagge/ eller skrive navnet på den ven/ veninde du ønsker at dele perlerne med.
Også skal du selvfølgelig følge min blog, enten på facebook eller på http://mitkreativekaos.blogspot.dk ♥

Glæder mig til at finde en masse vindere, og sende en masse gaver til jer ♥

Jeg trækker 6 vindere første søndag i advent,  jeg glæder mig.

Ha`en fantastisk søndag 








35 kommentarer:

  1. Fed præmie. Min datter vil gerne dele perlerne med Rikke s datter Josephine.

    SvarSlet
  2. Skønne præmier! Jeg vil dele med min skønne kærestes 3 dejlige niecer! ��������

    SvarSlet
  3. sikken en skøn give away og jeg vil del med min datter og veninde :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  4. Årh yndling - Jeg vil lege med min niece :D
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg ville dele det med min nevø og niece - de ville elske det! :)

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg ville helt sikkert dele med min niece.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  7. åh ville jeg gerne dele med maria anthonova hansen :) britrdovre@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Super skøn præmie som mine niecer vil elske

    SvarSlet
  9. Hvor fedt!
    Jeg vil dele perlerne og lave dem sammen med min nevø. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg følger dig allerede. Hvis jeg er så heldig skulle min venindes datter forkæles.
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Jeg ville dele med min gode veninde som har en datter på alder med min :)
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. Helt vild fed giveaway - krydser fingre! Vil dele den med min datter og hendes veninde Lærke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte at skrive at jeg følger dig på Bloglovin.

      Slet
  13. Jeg vil dele med min søde veninde Winnie og hendes dejlige unger... :)

    //maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hvor dejligt! Jeg vil dele med mine børn og min niece – de har lige perlepladelegoalderen ;)
    Mvh Mai / maiodgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  15. ville selvf. give mine drenge det samt dele med naboen der også har en lille kreativ dreng :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  16. Hvis jeg er heldig får min datter og min niece lov til at dele. Det er lige noget for dem.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  17. Hvor er det dejligt at i vil være ned =0) det er så skønt.
    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  18. Wauw - sikke en fin præmie og en fin blog du har - tænk, den kender jeg slet ikke?! Og jeg som ellers har været krea blogger i flere år nu...dog med lidt pauser undervejs;)

    Hama og LEGO er jo aldrig til at tage fejl af, og jeg ville dele med min bror der kune glæde sine unger med det, de kunen godt bruge lidt ekstra i julen <3

    Kig gerne forbi mig,jeg har også en gaw kørende - en hjemmelavet én ;)

    www.slinkypiinky.dk

    @slinkypiinky

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du ha`=0)
      Vi bestemt kigge forbi og se hvad du har hittede på =0)

      Slet
  19. Jeg vil gerne dele præmien med mine døtre og min veninde Mette og hendes børn :-)

    SvarSlet
  20. Sikke en fin præmie :) Hvis jeg/vi er heldige, vil jeg dele med mine søstre (ja, jeg kan altså ikke vælge, men jeg er sikker på, at de godt kan dele ;). Venlig hilsen Charlotte / charlottehummelmose@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg er helt klart med - jeg ville dele med dreng :)

    Hilsen Mie K
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  22. Min datter vil knuselske LEGO friends æsken. Vi vil dele perlerne med min datter og min kollegas datter.

    Loui
    Thabthimnak-jorgensen(a)live.dk

    SvarSlet
  23. x fingre for at jette Sørup og jeg skal lege og være kreative med vores guldklumper
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne dele med Karina Olesen :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  25. Super fedt at i har lyst til at være med =0)
    Glæder mig meget til at finde en masse vindere.

    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  26. Super fede præmier. Jeg vil dele dem med Sebastian som elsker at lave perleplader ud af fri fantasi. Og lego med min datter Mathilda.
    Mvh
    Christina
    Cwemc01@gmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg ville helt klart dele gevinsten med mine 6 unger, samt min venindes to piger også skulle ha glæde af perlerne

    SvarSlet
  28. Jeg laver tit perler med mine børnebørn - det er hygge ;-)

    SvarSlet
  29. Her sidder man og kigger efter gave ideer og så falder man over denne flotte giveaway som lige passer til min datter og hun har også en rigtig god veninde :-) men desværre ingen facebook profiler endnu, krydser fingre

    SvarSlet
  30. Er med på facebook.

    Vil dele perlerne med lille Laura - 6 år :)

    VH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg vil dele med Sofie, mit barnebarn på 6 år. Hun laver de flotteste perleplader.
    betty3dk(a)gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg vil dele med mine 2 gudbørn, så de kan lege lidt mere med deres tante Nille. Pernillehauge@gmail.com

    SvarSlet