tirsdag den 8. september 2015

Bjørn Wiinblad i Hama-perler ♥



I søndags var jeg på Arken sammen med Bedste, for at se Bjørn Wiinblad udstilling ♥ 

Jeg er vild med Bjørn Wiinblad, og det blev bestemt ikke mindre efter en tur på Arken ♥ 

Jeg var faktisk så glad i låget efter at se hans udstilling, at jeg pludselig bare måtte lave noget med ham i perler ♥ 

Jeg googlede side op og side ned, for at se om jeg kunne finde et eller andet mønster, jeg kunne bruge. Jeg fandt bare ikke noget, så jeg besluttede mig for at lave min helt egen udgave af Wiinblad`s piger, og jeg var så huk på ideen, at der ikke gik langtid før hende her var lavet, 100 % mit design og lavet i fri hånd ♥ 

Jeg er super glad for hende, og tænker hun skal i glas og ramme ♥ 
Hvis i kunne tænke jer en tur på Arken, så kig her :















Ingen kommentarer:

Send en kommentar