mandag den 7. september 2015

Bedre sent end aldrig ♥




Kender i det, at man får købt materiale ind, for nu skal man altså igang med at sy, strikke eller hvad man nu kan finde på ? For så pludselig at gå helt kold, og det materiale man har købt ligger nu bare i hjørnet, og er ens dårlige samvittighed ( lidt ligesom løbeskoene ude i entreen) hi hi ♥ 

Sådan har jeg haft det med et stykke skind, jeg var så heldig at få. Jeg vidste det skulle bruges til et lædernet, men det var bare svært at komme igang, nok mest fordi jeg var super bange for at ødelægge skindet ♥ 

Nå men bedre sent end aldrig, og i weekenden blev jeg så ejer af mit helt eget hjemmelavet lædernet.
Og jeg er faktisk ret ok tilfreds med resultatet, for det er faktisk sværere end jeg troede at klippe og sy i fint blødt læder ♥ 

Det var lige det jeg ville dele med jer for i dag ♥ 

Rigtig skøn tirsdag derude ♥ 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar