fredag den 11. december 2015

Mine yndlings " gør-det-selv " nisser ♥


Mine helt klare favorit nisser jeg har lavet i år ♥

De tager lidt længere tid at lave end de andre nisser, men helt klart værd at kaste sig ud i  ♥





Man skal altså en tur på stranden og finde sten for at lave disse nisser ♥

Start med at gi`stenene en gang beskyttelselak ♥

Det er ikke noget man behøver, men det gør at stenene bliver meget mere glansfulde, også beskytter det selvfølgelig  ♥


Man kan jo selvfølgelig bruge masse forskellige materiale, og her er hvad jeg har brugt til mine nisser ♥

Alt materialet bortset fra stenene kan du finde i Panduro, enten i deres butikker eller på deres hjemmeside  http://www.pandurohobby.dk ♥

Det er bare med at komme igang med at lave nisser, der er stadig lidt tid inden juleaften, og i har stadig tid til at deltage i vores nisse konkurrence http://mitkreativekaos.blogspot.dk/2015/12/en-rigtig-nisse-konkurrence.html ♥

Rigtig dejlig weekend  ♥



Ingen kommentarer:

Send en kommentar