mandag den 14. december 2015

Vi elsker jul ♥

Jeg elsker mine børn og jeg elsker julen, så jeg glæder mig altid til december måned, hvor der skal stor hygges med julekalender og æbleskiver, nisser over det hele og et juletræ med alverdens julekugler og skinnende ting på ♥

En månede hvor vi spiser alt for meget sukker, og tja bruger alt for mange penge.
En månede hvor vi kommer alt for sent i seng, og er mega trætte om morgen. Hvor lunten nogen gange er alt for kort, fordi der sker alt for mange ting , og vi alle er meget trætte ♥


Men det er verdens hyggeligste månede, og ungerne og jeg elsker december med alt hvad den medbringer ♥

I år holder vi jul den 23 december, da ungerne skal holde jul med deres far og deres bonus familie den 24 dec.
 Jeg har det  fint med at holde jul den 23, for jeg ved at børnene får en fest med deres far, og det varmer mit hjerte at deres far har fundet en kæreste hvis familie tager mod børnene med åbne arme, og hvor jeg ved de får en dejlig juleaften ♥ 

Julen er børnenes fest, og jeg vil gøre alt for det skal blive en god en af slagsene ♥

Rigtig dejlig dag ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar