fredag den 19. februar 2016

Vind en kæmpe pakke af de sjove Bunchems ♥


Vi har været så super heldige, at BR-Legetøj har ville være med til at lave en Bunchems konkurrence,  da vi syntes de er  super sjove og underholdende at lege med ♥

Så her kommer den store BUNCHEMS konkurrence ♥

Det eneste i skal gøre er at fortælle os hvad i kunne tænke jer at lave med dine Bunchems, det kan være alt fra til en ged der ligner en løve, en regnorm som hedder " Tage" eller måske bare en lille nullermand som hopper på tungen ♥

Så kom med jeres ide, skriv dem under billedet på bloggen eller på vores facebookside, og i er med i konkurrencen om at vinde sjove Bunchems ♥

Vi trækker en vinder mandag den 29/2 ♥

Og lige et stort tak til de søde mennesker i BR-Legetøj i Amagercenteret,  som har hjulpet os med konkurrencen  ♥

Kram A    ♥





2 kommentarer:

  1. Mig og min søn vil gerne lave en regnorm der kysser en frø evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  2. Min og min datter vil lave en hest, fordi min datter elsker heste. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet